Yeni çıkacak Scriptimiz için Ücretsiz Lisanslama Sistemi arıyoruz.
Aradığımız özellikler:
1- Çoklu Domain Ekleme-Çıkarma
2-Birden Fazla Dosya Şifreleme
3- Şifrelenen Dosyaları Sunucuda Bulundurmama
4-Lisans Yasaklama Veya Aktif etme
5- Herhangi Bir Altyapıya ihtiyaç duymama (İoncube Tarzı İstemiyoruz)

Forumda 1 adet bu şekilde var ama 1 numaraları istek olmadığı için kullanamıyoruz.
Tavsiye Ettiğiniz sistemlerin Konu Linkini yazabilirsiniz.