Dijital sektörü geçin yılların firmalarını bile bi anda kapatabiliyor. 200 aktif bayisi (gerçek dükkan) ortalama 1000 çalışan olan firmayı (3 yıldır aktif paytr üyesi ve 1 kez ile sorunu veya geri iadesi yok) çat diye bir gün kapattı. 2 gün uğraştım açmadı iyzico geçtim, mail attım sizin kapattığınızı iyzicoya geçirdik içerdeki parayı gönderin diye 1 saatte aktif ettiler.
daha yeni farklı bir firmamızda yaşanan bir olayda ise anlaşılan komisyondan fazla para kesmişler, 5 tane destek talebi açtık 5inde de anlamsız destek cevapları geliyor. arıyorsun yine anlamsız. yani kısaca paytr bulaşmayın derim eğer özellikle paytr istenmiyorsa.
Paytr den memnun musunuz ?
29
●1.218
- 20-03-2026, 10:26:06peki hangi firmaları öneriyorsunuz paytr yerirne? daha kolay onay veren sanal poslar var mı shopier gibi? şimdiye dek shopier kullanıyorduk ama kapanıyor 3 gün içinde
- 20-03-2026, 16:31:34Bulaşmanızı hiç önermem. 6 yıl sorunsuz çalıştım ancak hiçbir gerekçe sunmadan ve hiçbir ön bilgilendirme yapmadan habersiz şekilde birden fazla mağazamı kapattılar. Habersiz bir şekilde yakalandığım için farklı firmalara başvuruları tamamlayıp sitelerime entegre etmem hayli yorucu bir sürece dönüştü. Bu süreçte ödemeler de aksadığı için büyük mağduriyet yaşadım. Sonrasında da ayrı bir rezalete imza atıp ödemelerimi aksatmaya başladılar, yani hizmeti çoktan verilmiş olan ödemelerimi geç ve kesik kesik yatırdılar. Üstelik SMM, e-pin gibi sektörlerde de değilim ve başta da belirttiğim gibi 6 yıldır devamlı satış yapan üye iş yeriydim.