Dijital sektörü geçin yılların firmalarını bile bi anda kapatabiliyor. 200 aktif bayisi (gerçek dükkan) ortalama 1000 çalışan olan firmayı (3 yıldır aktif paytr üyesi ve 1 kez ile sorunu veya geri iadesi yok) çat diye bir gün kapattı. 2 gün uğraştım açmadı iyzico geçtim, mail attım sizin kapattığınızı iyzicoya geçirdik içerdeki parayı gönderin diye 1 saatte aktif ettiler.

daha yeni farklı bir firmamızda yaşanan bir olayda ise anlaşılan komisyondan fazla para kesmişler, 5 tane destek talebi açtık 5inde de anlamsız destek cevapları geliyor. arıyorsun yine anlamsız. yani kısaca paytr bulaşmayın derim eğer özellikle paytr istenmiyorsa.