• 18-03-2026, 11:22:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamün Aleyküm. Günaydin dis agrisi icin dr dikloren igne verdi alerjim yok 2 sene önce 10 kere vurulmusumdur simdi alerji falan yapar mi
  • 18-03-2026, 11:32:30
    #2
    Hemşire değilde hemşir var olur mu
  • 18-03-2026, 11:33:58
    #3
    Gold üye
    Kaç kere vurulduğunun önemi yok. Her ilaç her an alerji yapabilir. Hastanede yaptırmanızda her zaman fayda vardır. Bunların dikkatle bilgisini vermekle beraber, çok yüksek ihtimalle alerji yapmayacaktır. Genelde bu ilaç alerji yapmıyor. Tabi nadirende olsa alerji yapabilir. Kesinlik mevcut değildir. Tercih sizindir. Geçmiş olsun. (Eski sağlık personeli olarak yazıldı.)
  • 18-03-2026, 11:34:19
    #4
    yazilimcibey026 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşire değilde hemşir var olur mu
    Sen hemşire değilsin. Enjektörde hava var. Erkek hemşireler kendine hemşir demez
  • 18-03-2026, 11:36:13
    #5
    Anestezi teknikeriyim kardeşim hemen yanıtlayayım gidip en yakın sağlık kuruluşunda iğneni olup 10-15 dk bekleyip çıkıp evine geliyorsun geçmiş olsun. Anaflaksi her zaman olabilecek bir risktir ilaca çıkmasa tutar enjektör iğnesine tepki verir vücut çok küçük ihtimaller ama olmayan şeyler değil.
  • 18-03-2026, 12:53:26
    #6
    @selcukararat;
    • selcukararat
    selcukararat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-03-2026, 16:10:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    BerkayK06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anestezi teknikeriyim kardeşim hemen yanıtlayayım gidip en yakın sağlık kuruluşunda iğneni olup 10-15 dk bekleyip çıkıp evine geliyorsun geçmiş olsun. Anaflaksi her zaman olabilecek bir risktir ilaca çıkmasa tutar enjektör iğnesine tepki verir vücut çok küçük ihtimaller ama olmayan şeyler değil.
    Berkay hocam dis agridi var ondan oluyorum hergun agri kesici fayda etmiyor dikloren oluyoruz her zaman olsa bile olabilir diyosun yani biraz korktum 30 dakika bekliyorum oyle gidiyorum ondan sonra kesin olmaz dimi dr oyle soylemisti