BerkayK06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anestezi teknikeriyim kardeşim hemen yanıtlayayım gidip en yakın sağlık kuruluşunda iğneni olup 10-15 dk bekleyip çıkıp evine geliyorsun geçmiş olsun. Anaflaksi her zaman olabilecek bir risktir ilaca çıkmasa tutar enjektör iğnesine tepki verir vücut çok küçük ihtimaller ama olmayan şeyler değil.
Berkay hocam dis agridi var ondan oluyorum hergun agri kesici fayda etmiyor dikloren oluyoruz her zaman olsa bile olabilir diyosun yani biraz korktum 30 dakika bekliyorum oyle gidiyorum ondan sonra kesin olmaz dimi dr oyle soylemisti