• 18-03-2026, 11:27:34
    #19
    2017’den beri kablonet kullanıyoruz. Şu anki paket 100 down 20 up. Kendi modemleri çöp. Mutlaka accesspoint veya başka router ayarlaman gerek.
    Kendi evimde ve 2 akrabamın evinde de kablonet var. Üç evde de accesspointleri ben ayarladım. Mutlaka accesspoint şart. Teknik destek iyi. Aradın mı gün içinde geliyorlar. Şimdiye kadar bu kadar sene içinde 4-5 defa gelmeleri gerekmiştir. O da bina çapında sorun çıkmasıydı. Dairede sorun yoktu.

    Kabloneti bırakmamın tek sebebi ise eve Turknet gigafiber gelmesi oldu.
  • 18-03-2026, 19:03:31
    #20
    9 aydır Türksat kullanıyorum 1000mbit harika tavsiye ederim.
  • 18-03-2026, 22:15:37
    #21
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 aydır Türksat kullanıyorum 1000mbit harika tavsiye ederim.
    Kendi modemi ve kendi altyapısınımı kullanıyorsunuz
  • 19-03-2026, 00:08:16
    #22
    3 yıl kablonet VDSL, 1 yildirda kablofiber kullanıyorum çok nadirde olsa kısa süreli kesinti olabiliyor genel olarak şahsım adına çok memnunum.
  • 19-03-2026, 00:58:15
    #23
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi modemi ve kendi altyapısınımı kullanıyorsunuz
    Evet
  • 19-03-2026, 23:39:02
    #24
    Türksat a yazdım cevap geldi Turksat COAXCİAL 200 Mbps alabikilirsiniz yazmış. Doğrumu bu. Türknetten ve super onlinedan sorgulama yaptığımda Telekom VDSL 62 Mbps hız var diyor.50 mbps den başka paket seçtirmiyor. Türksat kablo kutusu var binada bu coaxcial olayı doğrumu