2017den beri kablonet kullanıyoruz. Şu anki paket 100 down 20 up. Kendi modemleri çöp. Mutlaka accesspoint veya başka router ayarlaman gerek.
Kendi evimde ve 2 akrabamın evinde de kablonet var. Üç evde de accesspointleri ben ayarladım. Mutlaka accesspoint şart. Teknik destek iyi. Aradın mı gün içinde geliyorlar. Şimdiye kadar bu kadar sene içinde 4-5 defa gelmeleri gerekmiştir. O da bina çapında sorun çıkmasıydı. Dairede sorun yoktu.
Kabloneti bırakmamın tek sebebi ise eve Turknet gigafiber gelmesi oldu.