• 16-03-2026, 15:57:24
    #1
    Merhaba dostlar

    Zamanında babamın patronu sigortasını geç yapmasından dolayı babam 1 ay ile eyt’yi kaçırdı bu çok can sıkıdı bir durum çözümü vs yok mudur dava açsak v.s ?
  • 16-03-2026, 16:51:00
    #2
    R10 Sigortacısı
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar

    Zamanında babamın patronu sigortasını geç yapmasından dolayı babam 1 ay ile eyt’yi kaçırdı bu çok can sıkıdı bir durum çözümü vs yok mudur dava açsak v.s ?
    Çözümü yok. Bende aynı durumdayım. Kademeli emeklilik bekliyorum heyecanla.
  • 16-03-2026, 17:55:09
    #3
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar

    Zamanında babamın patronu sigortasını geç yapmasından dolayı babam 1 ay ile eyt’yi kaçırdı bu çok can sıkıdı bir durum çözümü vs yok mudur dava açsak v.s ?
    "Hizmet Tespit Davası" olarak araştırın.