Merhaba dostlar
Zamanında babamın patronu sigortasını geç yapmasından dolayı babam 1 ay ile eytyi kaçırdı bu çok can sıkıdı bir durum çözümü vs yok mudur dava açsak v.s ?
1 ay ile eyt kaçırmak
2
●162
- 16-03-2026, 15:57:24
- 16-03-2026, 16:51:00Çözümü yok. Bende aynı durumdayım. Kademeli emeklilik bekliyorum heyecanla.ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2026, 17:55:09"Hizmet Tespit Davası" olarak araştırın.ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
