ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar

Zamanında babamın patronu sigortasını geç yapmasından dolayı babam 1 ay ile eyt’yi kaçırdı bu çok can sıkıdı bir durum çözümü vs yok mudur dava açsak v.s ?
Çözümü yok. Bende aynı durumdayım. Kademeli emeklilik bekliyorum heyecanla.