• 12-03-2026, 21:28:48
    #1
    Herkese merhabalar;
    Digitürk bayiliği almayı düşünüyoruz. Online satışa geçmeyi planlıyorlar. Müşteri temsilcisine gerek olmadan online satış bize mantıklı geliyor. Hem masraf sadece ads-meta reklam bütçeleri olacak hemde ofis gideri vs olmayacak. Teminat vs istemirler sizce? Haricide aslında bu birazda affiliate sistemi gibi olucak. Sizce mantıklımı bu iş yapılırmı ?
  • 31-03-2026, 02:24:11
    #2
    Ben sana bayilik vereyim gel