Herkese merhabalar;
Digitürk bayiliği almayı düşünüyoruz. Online satışa geçmeyi planlıyorlar. Müşteri temsilcisine gerek olmadan online satış bize mantıklı geliyor. Hem masraf sadece ads-meta reklam bütçeleri olacak hemde ofis gideri vs olmayacak. Teminat vs istemirler sizce? Haricide aslında bu birazda affiliate sistemi gibi olucak. Sizce mantıklımı bu iş yapılırmı ?