• 11-03-2026, 21:12:07
    #10
    Platin üye
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibandan birine para attım diye çocuk p*rnografi videosu satın almakla alakalı evimden gözaltına alındım, cihazlarım incelemeye alındı ve 1 senedir poliste, sence sakınca var mı?
    Ee iban da sıkıntı ise neyle ödeme yapacağız? Kripto daha sıkıntı baska da bir seçenek kalmıyor.
  • 11-03-2026, 21:15:40
    #11
    İban sahibi ile r10 profil sahibinin aynı kişi olmasına dikkat ediyorum. açıklama kısmına genel olarak r10 profil nick yazmayı tercih ediyorum. Bu bahsettiğim durum %100 güvenli mi, tabii ki hayır.
    Gelen ödemeler de aynı şekilde.
  • 11-03-2026, 22:18:45
    #12
    duruma göre değişir tabi ama riskli evet. tanımadığınız kişilerden para alırken dikkat edin
  • 11-03-2026, 22:21:01
    #13
    DijitaGhoost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla reis ben dükkanı olan adamla da başım belaya girdi hizmetten memnun kalmadım diyip icra verip davalık olduk İban çok sıkıntı
    hocam 500 600 tl nin nesini icraya verecek memnun kalmadıysa parasını geri ister veririz
  • 12-03-2026, 02:07:52
    #14
    Abi adam dijital urun satiyor vergilendirir mi bilmem 100 tl falan ama satin aliyoruz yani ama o crackli mi cc mi kullanildi vs bilmemde
  • 12-03-2026, 02:42:20
    #15
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibandan birine para attım diye çocuk p*rnografi videosu satın almakla alakalı evimden gözaltına alındım, cihazlarım incelemeye alındı ve 1 senedir poliste, sence sakınca var mı?
    işim gereği yurt içi yurt dışı ibanla ödeme alıyorum ve fatura kesiyorum. bazen de iban la ödeme yapıp urun satın alıyorum. peki nasıl önlem alacağım.
  • 15-03-2026, 16:04:50
    #16
    Bu konu bence cok sikinti.