DijitaGhoost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla reis ben dükkanı olan adamla da başım belaya girdi hizmetten memnun kalmadım diyip icra verip davalık olduk İban çok sıkıntı
hocam 500 600 tl nin nesini icraya verecek memnun kalmadıysa parasını geri ister veririz