hzshadowbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En iyi firma bile dönem dönem personel kaynaklı hizmetleri değişiklik gösterebiliyor.
Ben uzun yıllar alastry ile çalıştım. Aynı sistem, aynı hosting bir gün ticket ıma sitenizi taşıyın yazılımı uyumsuz diye yanıt döndüler. (Yıllar önce oldu bu olay)
Sitemi güzel hostinge taşıdım sorunsuz çalışıyor. Yani yazılımda hiçbir şey yoktu. Olsaydı zaten başından olurdu.
Geçen gün güzel hostinge ticket açtım dedim domain fiyatlarınız ihs den bile pahalı.
Dönüşleri: "Eğer farklı bir firmaya transfer sizler için maddi olarak daha uygunsa transfer işlemi sağlayabilirsiniz. "
şeklinde oldu. Ben hayatta bir müşterime böyle diyemem. Derim ki çok düşük kar marjı ile çalışıyoruz. Fİyat beklentinizi karşılayamadığımız için çok üzgünüz yazar bırakırım mesela. Transfer işlemi sağlayabileceğimi ben zaten biliyorum.
Uzun lafın kısası kocama firmalar ve bir çok çalışanı var. İnsan iletişimini kenara bırakırsak bugün yine olsa
1 güzel net ile çalışırım
2 alastry ile çalışırım.
İKisi de bence Türkiye'nin iki en büyük firması.
Bir tek domainde İHS ile çalışıyorum. Gerçekten adamların bir standartı olduğunu düşünüyorum.


40 yorumdan toplasan senle beraber 5 tane duzgun yorum vardır