2002den beri bu sektörde olduğundan, herkesin dilinde olan ve önerilen firmanın son 3 aydır neden patladığını ben pek göremedim. Her zamanki gibi normal geldi, müşterilerini forumlardan da alıyordur belki. Konunun açılma sebebi samimiyet olabilir. Çoğu yerde teşekkür ettikleri de belli oluyor. Zaten hep böyle olmalı aslında.
bak istediğinde hakaret etmeden vatanını savunur gıbı bırını savunmadan insancıl olarak ne guzel cevap verebılıyormussun değilmi hocam