Sahibini şahsen tanırım. Hayatımda gördüğüm en efendi ve dürüst insanlarsan biridir. İş yerlerini de ziyaret ettim. Oldukça güzel bir çalışma ortamı yaratmışlar. Yıllardır buy sektördeler ve haklarında neredeyse hiç şikayet konusu açıldığını görmedim. O yüzden teşekkür konuları açılması oldukça normal. İşini iyi yapanları takdir etmek gerekiyor ki, sektöre kalite gelsin. Buradan bir kez daha tebrik ediyorum kendilerini. Umarım aynı çizgide devam ederler.