bir kişi askerliğe başvuruyor haziranda sevk dönemi oluyor diyelim, sevk döneminde az kala mı çıkması gerekiyor yoksa martta çıksam da askerlik bahanesiyle çıkabiliyor muyum ve tazminat alabiliyor muyum
Askerlik belgesini şirkete teslim ediyorsunuz onlar da muhasebeciye veriyorlar, başlangıç tarihine göre bir tarih ayarlanıyor. Önceden çıkma durumu yok. Yani bizde böyleydi