• 05-03-2026, 11:50:21
    #1
    bir kişi askerliğe başvuruyor haziranda sevk dönemi oluyor diyelim, sevk döneminde az kala mı çıkması gerekiyor yoksa martta çıksam da askerlik bahanesiyle çıkabiliyor muyum ve tazminat alabiliyor muyum
  • 05-03-2026, 11:55:32
    #2
    Askerlik belgesini şirkete teslim ediyorsunuz onlar da muhasebeciye veriyorlar, başlangıç tarihine göre bir tarih ayarlanıyor. Önceden çıkma durumu yok. Yani bizde böyleydi