bir kişi askerliğe başvuruyor haziranda sevk dönemi oluyor diyelim, sevk döneminde az kala mı çıkması gerekiyor yoksa martta çıksam da askerlik bahanesiyle çıkabiliyor muyum ve tazminat alabiliyor muyum