Konu
Askerlik İle Alakalı
05-03-2026, 11:50:21
#1
FerhatO36
bir kişi askerliğe başvuruyor haziranda sevk dönemi oluyor diyelim, sevk döneminde az kala mı çıkması gerekiyor yoksa martta çıksam da askerlik bahanesiyle çıkabiliyor muyum ve tazminat alabiliyor muyum