Kim IBANA Para Attı :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kim IBANA Para Attı :)
12
●
1.066
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kim IBANA Para Attı :)
1
2
03-03-2026, 23:56:28
#10
SerkanAks
Miktar çoksa faize at parayı
) Sahibi mahkemeye verip isterse ana parayı verirsin faizi sende kalır
03-03-2026, 23:58:24
#11
Djstation
SerkanAks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Miktar çoksa faize at parayı
) Sahibi mahkemeye verip isterse ana parayı verirsin faizi sende kalır
Ufak bir miktar hocam daha önce iban gönderdiğim birileridir ama kim 2 gün sonra *********** bu para attım hesap göndermedi diye konu açar
03-03-2026, 23:59:41
#12
unqown
Bankayı ara 5 dkda geri iade ederler
04-03-2026, 00:16:17
#13
Djstation
Arkadaş yazdı fazla atmış yanlışlıkla.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler