• 02-03-2026, 20:48:47
    #1
    Merhabalar hayırlı geceler hocalarım
    Bugün direksiyon derslerim başladı herhangibir tecrübem olmamasına rağmen 30 dakika tek eğitim verildi bende çok sorgulamadım
    Sonra biraz araştırma yapınca günlük en az 1 saat zorunlu eğitim olduğunu öğrendim.
    Sisteme 30 dakikam 1 saat olarak mı girildi acaba?
    Bu durumda ne yapmalıyım bilen hocalarım yanıtlarsa sevinirim
  • 02-03-2026, 20:54:27
    #2
    Kurumsal PLUS
    Kurstan kursa değişiyor.
    12 ders veriliyor.
    bir ders saati 40dk oluyor.

    arayıp kurstan öğrenmeniz daha iyi olur