Merhabalar hayırlı geceler hocalarım
Bugün direksiyon derslerim başladı herhangibir tecrübem olmamasına rağmen 30 dakika tek eğitim verildi bende çok sorgulamadım
Sonra biraz araştırma yapınca günlük en az 1 saat zorunlu eğitim olduğunu öğrendim.
Sisteme 30 dakikam 1 saat olarak mı girildi acaba?
Bu durumda ne yapmalıyım bilen hocalarım yanıtlarsa sevinirim