Kabin memuru maaşı ne kadar?
12
●486
- 28-02-2026, 23:37:45Kardesim thy de kabin memuru. 3 yılı aştı ocak ayinda. 143 bin maaşi var. 3 ayda bir cift aliyorlar. Ama cift derken ikinci maaşi %70 civari aliyor. Her sene ocak ayinda 300 400 civari imza parasi adi altinds bir odeme daha aliyor. 100 saat uçuşu aşan aylarda ortalama 15 20 civari bi odeme ekleniyor. Nerdeyse her ay 100 saati aşıyor eger o ay sık rapor almamişsa. Ancak pegasus veya ajet de maaslar cok daha düşük thy ye gore.
- 01-03-2026, 00:41:22@erkancan_87; hocam bende host olmak istiyorumda nerde okuduğunu merak ettim kendisinin ve hangi dilleri biliyor?
- 01-03-2026, 00:52:38Hocam beni yanlış anlamayın ama eğer bayan değilseniz ve çok yakışıklı bir birey değilseniz boy pos olarakta hosteslikte 30 yaşından sonra iş bulamamaniz olası güzel bir torpiliniz yoksa çünkü hava şirketleri genç dinamik kabin memurlarını ön planda tutarWitalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2026, 01:13:12@Gizlen; Her şey torpil değil hocam torpilsiz girenlerde vardır. havayolları torpil değil kriz anında soğukkanlı kalacak profesyoneller arıyor.Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2026, 01:26:582023 de ünv 3.siniftayken mulakatlars girdi. 2 ayrı ingilizce mulakat, 1 turkce mulakat, 1 spor mulakatı ve son sözlü mulakat. Hepsini gecti. İng ogretmenligi okuyordu zaten.Witalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle