Kardesim thy de kabin memuru. 3 yılı aştı ocak ayinda. 143 bin maaşi var. 3 ayda bir cift aliyorlar. Ama cift derken ikinci maaşi %70 civari aliyor. Her sene ocak ayinda 300 400 civari imza parasi adi altinds bir odeme daha aliyor. 100 saat uçuşu aşan aylarda ortalama 15 20 civari bi odeme ekleniyor. Nerdeyse her ay 100 saati aşıyor eger o ay sık rapor almamişsa. Ancak pegasus veya ajet de maaslar cok daha düşük thy ye gore.