Bu konuya pozitif mesaj yazanlar konuda demo linki varda forum scriptini inceleyip ondan sonramı yorum yaptınız.? Ben konuda demo link falan göremiyorum.🙂
insanların pozitif mesaj yazması için illa demoya mı ihtiyaç var?
ben buradaki arkadaşlardan forum sitelerinde olması gereken özellikleri sormuşum. kendi scriptime eklemek için ne de olsa yazan arkadaşlar forum kullanıcıları değil mi??
arkadaşlarda sağolsun detaylıca söylemiş neyine battı bu kadar