hemenkullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanların pozitif mesaj yazması için illa demoya mı ihtiyaç var?
ben buradaki arkadaşlardan forum sitelerinde olması gereken özellikleri sormuşum. kendi scriptime eklemek için ne de olsa yazan arkadaşlar forum kullanıcıları değil mi??
arkadaşlarda sağolsun detaylıca söylemiş neyine battı bu kadar
Kafanı yorma hocam forum işlerinden 2003 yılından beri haşır neşirim. Şuan 6 tane forumum var. Belki link eklesen belki satış yaptığında satın alabilirim. Bende forum hastalığı var. Bi yerimede batmadı rahat ol o konuda. Demek ki bu tepkinle hiçbir işe yaramaz olduğunu ispatlamış oldun yazdığın forum scriptinin.
Hayırlı geceler.