• 25-02-2026, 00:58:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar bizimhesap online muhasebe programı kullanan var mı aramızda.
    Aynı zamanda içerisindeki opencart entegrasyonu ve diğer pazaryerleri entegrasyonunu kullanan var mı. teşekkürler
  • 25-02-2026, 01:02:54
    #2
    sadece cari takibi ve kasa takibi olarak kullanıyorum eticaret için basit usulde işinizi görür
  • 25-02-2026, 01:05:04
    #3
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece cari takibi ve kasa takibi olarak kullanıyorum eticaret için basit usulde işinizi görür
    hocam onlarca pazaryeri entegrasyonu var , ayrıca e fatura yı kullanıyormusunuz.
  • 25-02-2026, 01:06:38
    #4
    AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onlarca pazaryeri entegrasyonu var , ayrıca e fatura yı kullanıyormusunuz.
    efatura için önerim : trendyol üzerinden sovos satınalıp, dijitalplanetten api bilginizi isteyip bizimhesaba bağlayın. bizimhesabın fatura kontörüyle uğraşmazsınız trendyol fatura kontorunu kullanırsınız

    paraşüt kullanmamamın en büyük sebebi budur. paraşüt kendi kontörünü zorunlu kılıyor.
  • 25-02-2026, 01:10:24
    #5
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    efatura için önerim : trendyol üzerinden sovos satınalıp, dijitalplanetten api bilginizi isteyip bizimhesaba bağlayın. bizimhesabın fatura kontörüyle uğraşmazsınız trendyol fatura kontorunu kullanırsınız

    sovos sitesinde kontör fiyatları çok yüksek hocam,trendyol üzerinden alınca ne kadara alıyorsunuz ve bizimhesap farklı entegratör bakiyelerini saymadığını kendi bizimhesap kontör fiyatının geçerli olduğunu söylemişti bana
  • 25-02-2026, 01:12:31
    #6
    AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    sovos sitesinde kontör fiyatları çok yüksek hocam,trendyol üzerinden alınca ne kadara alıyorsunuz ve bizimhesap farklı entegratör bakiyelerini saymadığını kendi bizimhesap kontör fiyatının geçerli olduğunu söylemişti bana




  • 25-02-2026, 01:16:48
    #7
    Uzun süre kullandım. Belirttikleri tüm özellikler sorunsuz çalışıyor. Destekleri iyi. Daha uygun fiyat veren farklı firmaya geçtim.
  • 25-02-2026, 01:20:16
    #8
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süre kullandım. Belirttikleri tüm özellikler sorunsuz çalışıyor. Destekleri iyi. Daha uygun fiyat veren farklı firmaya geçtim.
    Hangi firmaya geçtiniz hocam
  • 25-02-2026, 01:21:32
    #9
    AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi firmaya geçtiniz hocam
    Birfatura kullanıyorum. Fiyatları daha uygundu en son. Şimdi tekrar kontrol edeceğim.

    Düzenleme: 1 yıllık üyelik ve yılda 5000 fatura kesilen senaryoda:

    Bizimhesap: 13250 TL yıllık üyelik ücreti. 8850 TL 5000 fatura ücreti. Toplam 22100 TL.

    Birfatura: 6000 TL yıllık üyelik ücreti. 3575 TL 5000 fatura ücreti. Toplam 9575 TL.