Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece cari takibi ve kasa takibi olarak kullanıyorum eticaret için basit usulde işinizi görür
hocam onlarca pazaryeri entegrasyonu var , ayrıca e fatura yı kullanıyormusunuz.