• 23-02-2026, 22:57:31
    #1
    Süperonline kullanmayın, kullandırtmayın!
    Evde tam 6 aydır internet yok. Her aradığımda “Türk Telekom altyapısını kullandığımız için altyapısal bir problem var” deniliyor. Sürekli “En geç 10 gün, 20 gün, 30 gün içinde düzelecek” diye oyalıyorlar ama 6 aydır hiçbir gelişme yok.

    BTK’ya 4 defa şikayet oluşturdum, oradan da “10 gün içinde düzeltilecektir” cevabı geliyor fakat yine sonuç yok.

    Çanak internet bağlatmayı düşündüm, bu sefer de bulunduğum yerde iyi çekmeyeceğini söylüyorlar. Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım. Böyle bir mağduriyet kabul edilemez.
  • 23-02-2026, 22:58:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Fatura ödüyor musunuz
  • 23-02-2026, 22:58:55
    #3
    ByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura ödüyor musunuz
    3 defa mecburen ödedim. ödemessem btkyada faturanız ödenmediği için göremiyorum diye cevap atıyorlar.
  • 23-02-2026, 22:59:24
    #4
    türknete geçtim rahat ettim geçmeyi düşünürsen referans olabilirim. 1 ay da ücretsiz kullanırsın
  • 23-02-2026, 23:00:37
    #5
    bimizah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türknete geçtim rahat ettim geçmeyi düşünürsen referans olabilirim. 1 ay da ücretsiz kullanırsın
    alt yapı yok diyecekler büyük ihtimalle
  • 23-02-2026, 23:04:07
    #6
    bnce araştırın bi. aslında onunda çözümü vardı diye hatırlıyrorum. türktelekomda arkadaşımdan destek alır varsa çözümü yazarım buraya
  • 23-02-2026, 23:06:09
    #7
    Aynı halt bizimde başımıza gelmişti alt yapı yok diyor fakat aşağıdaki komşu internet kullanıyor nasıl alt yapı yoksa aşağıdaki internet kullanıyor diyince susup telefonu kapatıyorlardı müşteri hizmetleri
  • 24-02-2026, 10:03:41
    #8
    Gathce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı halt bizimde başımıza gelmişti alt yapı yok diyor fakat aşağıdaki komşu internet kullanıyor nasıl alt yapı yoksa aşağıdaki internet kullanıyor diyince susup telefonu kapatıyorlardı müşteri hizmetleri
    aynısı vallahi yan komşu kullanıyor.