bimizah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türknete geçtim rahat ettim geçmeyi düşünürsen referans olabilirim. 1 ay da ücretsiz kullanırsın
alt yapı yok diyecekler büyük ihtimalle