• 23-02-2026, 17:27:34
    #1
    Herkese merhaba. Bilgisayarı açtığımda klavye ve mouse ışıkları yanıyor ve çalışıyorlar ama başlama ekranı yani W10 kilit ekranında ikisi de devre dışı kalıyor. Başka girişlere taktığımda da aynı sorunu yaşamaktayım. Nasıl çözebilirim?
  • 23-02-2026, 17:28:30
    #2
    Anakart ERP çalışıyor mu
  • 23-02-2026, 17:31:19
    #3
    Serryweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anakart ERP çalışıyor mu
    O nedir hocam ve nasıl bakabilirim
  • 23-02-2026, 17:32:36
    #4
    Hocam sen hiç kurcalama o zaman, anakartı bozarsın
  • 23-02-2026, 17:58:07
    #5
    bios ayarlarına giriyorsa eğer. İşletim sistemiyle alakalı bir sorun olabilir. Format atılsa belki düzelir diye düşünüyorum.