• 23-02-2026, 15:52:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar 10.sınıf mesem öğrencisiyim staj yerinde eşya taşıtma küfür hakaret ve diğer stajyerlerin benle uğraşmasından bıktım gerçekten dayanamıyorum tekrardan örgün eğitime geçmek istiyorum ama devlet okulu 9.sınıftan başlatarak alıyor 1yıl boşu boşuna gidecek tavsiyeniz nedir özel okullar sadece alıyor kaldığım yerden onlarda malum fiyatlar bir okul buldum özel ama ortamı pek iyi değil.
  • 23-02-2026, 15:55:24
    #2
    Hocam rehberlikle konuşun, olmazsa bişe o sırada gizliden vb. video çekip cimer vb. atın.
  • 23-02-2026, 15:58:21
    #3
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rehberlikle konuşun, olmazsa bişe o sırada gizliden vb. video çekip cimer vb. atın.
    hocam şöyle diyim içe kapanık birisiyim ve rehber hocası yok diğer hocalarda takmıyor
  • 23-02-2026, 16:00:05
    #4
    mimacty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şöyle diyim içe kapanık birisiyim ve rehber hocası yok diğer hocalarda takmıyor
    Hocam baş kaldırmazsan tepene çıkarlar bilgin olsun.
  • 23-02-2026, 16:04:06
    #5
    mimacty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 10.sınıf mesem öğrencisiyim staj yerinde eşya taşıtma küfür hakaret ve diğer stajyerlerin benle uğraşmasından bıktım gerçekten dayanamıyorum tekrardan örgün eğitime geçmek istiyorum ama devlet okulu 9.sınıftan başlatarak alıyor 1yıl boşu boşuna gidecek tavsiyeniz nedir özel okullar sadece alıyor kaldığım yerden onlarda malum fiyatlar bir okul buldum özel ama ortamı pek iyi değil.
    sana dalana dalacaksın (: birgün pişman olursun emin ol ne yaparsan o zaman yapacaksın eğerki yapamıyorsan bile il/ilçe milli eğitim e şikayet et kimse babasının oğlu değil.
  • 23-02-2026, 17:51:22
    #6
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam baş kaldırmazsan tepene çıkarlar bilgin olsun.
    haklısınız ama nasıl yapacağım eylülde okula geçmeyi düşünüyorum.
  • 23-02-2026, 17:52:57
    #7
    fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana dalana dalacaksın (: birgün pişman olursun emin ol ne yaparsan o zaman yapacaksın eğerki yapamıyorsan bile il/ilçe milli eğitim e şikayet et kimse babasının oğlu değil.
    haklısınız teşekkür ederim ilçe meb ne kadar dinler orası tartışılır eylülde okula geçmeyi düşünüyorum.
  • 23-02-2026, 17:59:29
    #8
    Size yapılan baskıyı mobbingi cimere sözlü olarak detaylarıyla bildirin. Ama kurumsal dil kullanın çocuk şikayeti gibi görünmesin yazı. İçinize kapanık biriyseniz güvendiğiniz birinden destek alın.

    Cimer'e şikayet edin bakın nasıl hopluyorlar yerlerinden.
  • 23-02-2026, 18:04:54
    #9
    mimacty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız teşekkür ederim ilçe meb ne kadar dinler orası tartışılır eylülde okula geçmeyi düşünüyorum.
    dinlemek zorunda. ilçe dinlemiyorsa il MEB e gidip ilçe MEB'den şikayetini söyle ve bu konuyuda söyle