Artık staj'a dayanamıyorum.
9
●402
- 23-02-2026, 15:52:31Merhaba arkadaşlar 10.sınıf mesem öğrencisiyim staj yerinde eşya taşıtma küfür hakaret ve diğer stajyerlerin benle uğraşmasından bıktım gerçekten dayanamıyorum tekrardan örgün eğitime geçmek istiyorum ama devlet okulu 9.sınıftan başlatarak alıyor 1yıl boşu boşuna gidecek tavsiyeniz nedir özel okullar sadece alıyor kaldığım yerden onlarda malum fiyatlar bir okul buldum özel ama ortamı pek iyi değil.
- 23-02-2026, 15:58:21hocam şöyle diyim içe kapanık birisiyim ve rehber hocası yok diğer hocalarda takmıyorİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 16:00:05Hocam baş kaldırmazsan tepene çıkarlar bilgin olsun.mimacty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 16:04:06sana dalana dalacaksın (: birgün pişman olursun emin ol ne yaparsan o zaman yapacaksın eğerki yapamıyorsan bile il/ilçe milli eğitim e şikayet et kimse babasının oğlu değil.mimacty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 17:51:22haklısınız ama nasıl yapacağım eylülde okula geçmeyi düşünüyorum.İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 17:52:57haklısınız teşekkür ederim ilçe meb ne kadar dinler orası tartışılır eylülde okula geçmeyi düşünüyorum.fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 17:59:29Size yapılan baskıyı mobbingi cimere sözlü olarak detaylarıyla bildirin. Ama kurumsal dil kullanın çocuk şikayeti gibi görünmesin yazı. İçinize kapanık biriyseniz güvendiğiniz birinden destek alın.
Cimer'e şikayet edin bakın nasıl hopluyorlar yerlerinden. - 23-02-2026, 18:04:54dinlemek zorunda. ilçe dinlemiyorsa il MEB e gidip ilçe MEB'den şikayetini söyle ve bu konuyuda söylemimacty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle