sana dalana dalacaksın (: birgün pişman olursun emin ol ne yaparsan o zaman yapacaksın eğerki yapamıyorsan bile il/ilçe milli eğitim e şikayet et kimse babasının oğlu değil.
haklısınız teşekkür ederim ilçe meb ne kadar dinler orası tartışılır eylülde okula geçmeyi düşünüyorum.