Merhaba arkadaşlar 10.sınıf mesem öğrencisiyim staj yerinde eşya taşıtma küfür hakaret ve diğer stajyerlerin benle uğraşmasından bıktım gerçekten dayanamıyorum tekrardan örgün eğitime geçmek istiyorum ama devlet okulu 9.sınıftan başlatarak alıyor 1yıl boşu boşuna gidecek tavsiyeniz nedir özel okullar sadece alıyor kaldığım yerden onlarda malum fiyatlar bir okul buldum özel ama ortamı pek iyi değil.
sana dalana dalacaksın (: birgün pişman olursun emin ol ne yaparsan o zaman yapacaksın eğerki yapamıyorsan bile il/ilçe milli eğitim e şikayet et kimse babasının oğlu değil.