Sanırım çok hırçın olduğu için geri saldiniz ama kedilerde insanlar gibidir uyum sağlayana kadar dengesiz olurlar. Keşke biraz daha sabırlı olsaydınız diye düşünüyorum.
Evet kedim var benimde hakimim kendilerine
Ama bu fena hırçın üstat
Yine de kıyamadım aldım yatıyor
Rahat ama anlamsız bir hırçınlık mevcut.