• 22-02-2026, 12:32:39
    #1
    Benim basima gelen pismis tavugun basina gelmedi sanirim ve ne yapacagim bilmiyorum
    Ankara keciorende bir dukkan tuttum burayi hirdavatci yaptim.dukkan sahibim 2 ay icerisinde öldü
    O ölünce cocukları benim haberim olmadan daha dukkanda 1 yil orurmadan beni mahkemeye vermisler.dukkandan cikmami istiyorlar.ben anlasmak icin her yolu denedim ama olmadi neyse asil sorun bu degil asıl sorun şu
    -Dukkan sahibi bana tapu veraset ilani gibi evraklari vermedigi icin dukkanima ruhsat cikartamadim
    Kecioren belediyesi ruhsat istiyor.Su mubarek gunde benim dukkanimi hic bir sucum kabahatim olmamasina ragmen kecioren belediyesi muhurleyecek.ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.Bana yardim edecek birisi var mi
  • 22-02-2026, 12:33:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam senin sucun ruhsat almamak nasil bir sucun yok?
  • 22-02-2026, 12:34:27
    #3
    Ruhsat alabilmem icin evrak gerekiyor kardesim e cocuklarida evrak vermiyor
  • 22-02-2026, 12:36:20
    #4
    Evrak sürecini aktife geçmeden halletsen başın ağrımazdı baktın vermiyorlar sende girmeseydin be kardeşim
  • 22-02-2026, 12:36:43
    #5
    1 yıllık sözleşme varsa hicbisey yapamazlar. Şikayetçi olacam vermezseniz de. Vermiyorlarsa olda zaten zararlarını vs hepsini dahil et.
  • 22-02-2026, 12:37:16
    #6
    Dukkan sahibim cok iiydi cok delikanli adamdi gemc adamsin dedi bana dukkani cok uygun fiyatada verdi.o sag olsaydi evraklarimi hemen veriridi ama cocuklari oyle cikmadi
  • 22-02-2026, 12:37:38
    #7
    mtlaktrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim basima gelen pismis tavugun basina gelmedi sanirim ve ne yapacagim bilmiyorum
    Ankara keciorende bir dukkan tuttum burayi hirdavatci yaptim.dukkan sahibim 2 ay icerisinde öldü
    O ölünce cocukları benim haberim olmadan daha dukkanda 1 yil orurmadan beni mahkemeye vermisler.dukkandan cikmami istiyorlar.ben anlasmak icin her yolu denedim ama olmadi neyse asil sorun bu degil asıl sorun şu
    -Dukkan sahibi bana tapu veraset ilani gibi evraklari vermedigi icin dukkanima ruhsat cikartamadim
    Kecioren belediyesi ruhsat istiyor.Su mubarek gunde benim dukkanimi hic bir sucum kabahatim olmamasina ragmen kecioren belediyesi muhurleyecek.ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.Bana yardim edecek birisi var mi

    Geçmiş olsun hocam, Keçiören'in nresinde ?
  • 22-02-2026, 12:37:52
    #8
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎
    Bende mafyadan haraç aldın kumara Düştün Sedat pekerden para istiyicen sandım kral halledersin bunları bi şekilde
  • 22-02-2026, 12:38:02
    #9
    Kalabada hocam