mtlaktrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim basima gelen pismis tavugun basina gelmedi sanirim ve ne yapacagim bilmiyorum
Ankara keciorende bir dukkan tuttum burayi hirdavatci yaptim.dukkan sahibim 2 ay icerisinde öldü
O ölünce cocukları benim haberim olmadan daha dukkanda 1 yil orurmadan beni mahkemeye vermisler.dukkandan cikmami istiyorlar.ben anlasmak icin her yolu denedim ama olmadi neyse asil sorun bu degil asıl sorun şu
-Dukkan sahibi bana tapu veraset ilani gibi evraklari vermedigi icin dukkanima ruhsat cikartamadim
Kecioren belediyesi ruhsat istiyor.Su mubarek gunde benim dukkanimi hic bir sucum kabahatim olmamasina ragmen kecioren belediyesi muhurleyecek.ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.Bana yardim edecek birisi var mi

Geçmiş olsun hocam, Keçiören'in nresinde ?