• 22-02-2026, 12:10:22
    #1
    Selamlar,

    Binance'de web üzerinde login olalım.
    Ardından bilgisayarı yeniden başlatıp tekrardan binance.com'a gittiğimizde logout oluyor lakni tekrar login olduğumuzda "Stay logined" daha öncesinden de oturumunuz bulunuyor diyor.
    Bunu nasıl yapıyor?
  • 22-02-2026, 12:27:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çerezleri kaydediyor hocam çerezleri temizleyip VPN ile giriş yaparsanız yeni bir cihaz gibi görür ve öyle demez büyük ihtimalle
  • 22-02-2026, 12:35:08
    #3
    Farklı iplerde olabilir
  • 22-02-2026, 12:46:49
    #4
    Session ID ve Çerezleri okuyordur sistem. CF'de aynı sistem benim kendimde de var, tarayıcıyı kapatırsa oturumu da kapatıyorum sessionu sıfırlanıyor çünkü.