Selamlar,

Binance'de web üzerinde login olalım.
Ardından bilgisayarı yeniden başlatıp tekrardan binance.com'a gittiğimizde logout oluyor lakni tekrar login olduğumuzda "Stay logined" daha öncesinden de oturumunuz bulunuyor diyor.
Bunu nasıl yapıyor?