• 19-02-2026, 14:18:53
    #1
    selamlar 2 yıldır çalıştığım şirketten istifa edeceğim. tazminat hakkım var

    bugun tam 2 yıl 7 gün oldu... benim sormak istedigim daha öncesinden aldığım raporlu , ücretsiz ücretli iznleri bu tarihten sayarlar mı? yoksa çıkarırlar mı ? böyle olursa 2025 yılında 20 gün raporlu / ücretli iznim var. 2 yılımı doldurmamış oluyorum yani bilgisi olan varsa yazabilir mi ..
  • 19-02-2026, 15:03:07
    #2
    İstifada nasıl tazminat hakkı olur anlamadım. Eğer evlenmiş ve kadınsanız o zaman durum farklı.
  • 19-02-2026, 15:20:25
    #3
    Siz israfa ederseniz sanırım hak doğmuyor onların sizi işten çıkarması gerekiyor
  • 19-02-2026, 16:47:17
    #4
    @Fahrettin;İstifa edildiğinde tazminat durumu ne olur hocam? Saygılar sunuyorum.
  • 19-02-2026, 16:51:23
    #5
    6 haftaya kadar olan raporlar kıdem hesabında dahil edilir.
  • 19-02-2026, 18:02:17
    #6
    Danışman
    Merhabalar.

    İstifa durumunda kıdem tazminatına hak kazanamazsınız. Eğer yasal
    sebepler varsa haklı fesih yapabilirsiniz. Haklı fesih durumunda kıdem
    tazminatına hak kazanırsınız.

    İyi forumlar