Merhabalar.

İstifa durumunda kıdem tazminatına hak kazanamazsınız. Eğer yasal
sebepler varsa haklı fesih yapabilirsiniz. Haklı fesih durumunda kıdem
tazminatına hak kazanırsınız.

İyi forumlar