• 17-02-2026, 11:27:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Konu : Evimiz içinde eskiden kalmış tıp kitapları, gümüş yüzük, bağlantı kabloları ve eski taso tarzı birçok ürün var. Özellikle gümüş yüzükleri nerde ne şekilde satmak doğru olur bilgi veren olursa sevinirim.
  • 17-02-2026, 11:28:13
    #2
    Ben genelde 3 yerde satıyorum

    R10

    Sahibinden

    Letgo
  • 17-02-2026, 11:30:04
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben genelde 3 yerde satıyorum

    R10

    Sahibinden

    Letgo
    Tek tek mi satmak doğru yoksa toplu mu ?
  • 17-02-2026, 11:30:56
    #4
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tek mi satmak doğru yoksa toplu mu ?
    Varsa zamanın tek tek
  • 17-02-2026, 11:32:08
    #5
    OsmanPa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa zamanın tek tek
    O zaman letgo gibi yerlerde tek tek ilan gireyim en iyisi.
  • 17-02-2026, 11:33:29
    #6
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tek mi satmak doğru yoksa toplu mu ?

    R10 toplu açarsanız güzel bir başlıkta telefonla pek iyi çekilmiyor ama mümkün olduğunca iyi çekmeye çalışın ( tabi telefon kamerası çok iyi ise o ayrı )

    diğer yerlere her bir ürün için tek tek açacaksınız

    R10 toplu açarsanız konuyu ziyaret edenler belki bir kişi 3 veya 5 farklı ürün alabilir

    örneğin benim şuanda iki adet farklı kategorilerde konum var r10 dışı satıyorum konuyu ziyaret edip üye olmayanlara çok sattım r10 ben

    İkinci el ürün

    https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html

    Sıfır ürün

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html
  • 17-02-2026, 11:49:51
    #7
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 toplu açarsanız güzel bir başlıkta telefonla pek iyi çekilmiyor ama mümkün olduğunca iyi çekmeye çalışın ( tabi telefon kamerası çok iyi ise o ayrı )

    diğer yerlere her bir ürün için tek tek açacaksınız

    R10 toplu açarsanız konuyu ziyaret edenler belki bir kişi 3 veya 5 farklı ürün alabilir

    örneğin benim şuanda iki adet farklı kategorilerde konum var r10 dışı satıyorum konuyu ziyaret edip üye olmayanlara çok sattım r10 ben

    İkinci el ürün

    https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html

    Sıfır ürün

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html
    Yani burası için Forum dışı tercih edersek satış kolay olabilir gibi o zaman.
    Letgo iyi görünüyor ama doğru alıcıya ulaşmak önemli gibi.
  • 17-02-2026, 11:54:20
    #8
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani burası için Forum dışı tercih edersek satış kolay olabilir gibi o zaman.
    Letgo iyi görünüyor ama doğru alıcıya ulaşmak önemli gibi.
    Sizin r10 konu açabilmeniz için 1 aylık ve 5 ticaret puanı gerekli sanırım 2 kişiyle daha ticaret yapmanız gerek ki r10 herhangi bir satış yapabilirsiniz veya özel üyelik almanız gerek böyle bir kural var bilginiz olsun
  • 17-02-2026, 11:55:17
    #9
    Tasoların fotoğraflarını iletebilir misiniz hocam?
    Ben de ürünlerimi önce sosyal medya ve R10 sonra da Letgo üzerinden sattım zamanında.