Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tek mi satmak doğru yoksa toplu mu ?

R10 toplu açarsanız güzel bir başlıkta telefonla pek iyi çekilmiyor ama mümkün olduğunca iyi çekmeye çalışın ( tabi telefon kamerası çok iyi ise o ayrı )

diğer yerlere her bir ürün için tek tek açacaksınız

R10 toplu açarsanız konuyu ziyaret edenler belki bir kişi 3 veya 5 farklı ürün alabilir

örneğin benim şuanda iki adet farklı kategorilerde konum var r10 dışı satıyorum konuyu ziyaret edip üye olmayanlara çok sattım r10 ben

İkinci el ürün

https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html

Sıfır ürün

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html