Tek tek mi satmak doğru yoksa toplu mu ?
R10 toplu açarsanız güzel bir başlıkta telefonla pek iyi çekilmiyor ama mümkün olduğunca iyi çekmeye çalışın ( tabi telefon kamerası çok iyi ise o ayrı )
diğer yerlere her bir ürün için tek tek açacaksınız
R10 toplu açarsanız konuyu ziyaret edenler belki bir kişi 3 veya 5 farklı ürün alabilir
örneğin benim şuanda iki adet farklı kategorilerde konum var r10 dışı satıyorum konuyu ziyaret edip üye olmayanlara çok sattım r10 ben
İkinci el ürün
https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html
Sıfır ürün
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...sik-rahat.html