• 10-02-2026, 00:17:37
    #10
    Crowlin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu sadece alıcı hesabı yani ödemeyi kabul eden hesapta yapmanız yeterli. muhtemelen diğer bankalarda da benzer mail bilgilendirme ayarları mevcuttur ben sadece qnb ye baktım.
    qnb heabımda bu onayı açıp para gönderdim ama malesef mail yine gelemedi çok umutluydum. belki biraz süre geçmesi gerekiyordur yarın tekrar denerim
  • 10-02-2026, 00:19:49
    #11
    HimmetAkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    qnb heabımda bu onayı açıp para gönderdim ama malesef mail yine gelemedi çok umutluydum. belki biraz süre geçmesi gerekiyordur yarın tekrar denerim
    Hiç mi mail gelmedi yoksa detaylar mı gelmedi ?
  • 10-02-2026, 00:20:35
    #12
    Crowlin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç mi mail gelmedi yoksa detaylar mı gelmedi ?
    hiç gelmedi
  • 10-02-2026, 00:21:53
    #13
    HimmetAkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç gelmedi
    Bana her transferde mail geliyor bence mail adresinizi tanımlamadınız yada onaylamadınız yarın bi bankayı arayın
  • 15-03-2026, 11:58:52
    #14
    Aslında API olayı daha kolay ama sadece QNB ile. Diğerlerinde süreç çok uzun galiba
    internet şube ile girince (mobilden oluyormu denemedim)
    Onay yetki ve izinler >API ve Hesap Ekstre Başvuruları >API erişimi oluştur
    ondan sonra isim koy app e. hangi bilgiler lazım diye soruyor sonra direk email atıyor tokenları. kullanımı süresi sadece 1 ay ama refresh token veriyor yani her bittiğinde otomatik token alıyor kendisi. Bende şuan yapıyorum bu şekilde daha testlerini yapmadım ama görücez.