Aslında API olayı daha kolay ama sadece QNB ile. Diğerlerinde süreç çok uzun galiba
internet şube ile girince (mobilden oluyormu denemedim)
Onay yetki ve izinler >API ve Hesap Ekstre Başvuruları >API erişimi oluştur
ondan sonra isim koy app e. hangi bilgiler lazım diye soruyor sonra direk email atıyor tokenları. kullanımı süresi sadece 1 ay ama refresh token veriyor yani her bittiğinde otomatik token alıyor kendisi. Bende şuan yapıyorum bu şekilde daha testlerini yapmadım ama görücez.