• 09-02-2026, 00:24:09
    #1
    Scriptin nihai sürümü için son atışları yapıyorum. Forumda satılan (satışı durduruldu) lime sözlük scriptini aldım çok fazla oynama yaptım. orijinale buradan ulaşabilirsiniz. anasayfa tek sidebardı sağ sol olarak tekrar düzenledim. Çok fazla özellik ekledim.
    edit: tasarımı kendi isteğime göre claude kullanarak yaptım. başlık aceleye geldi.
    https://eypioyarrr.com
  • 09-02-2026, 00:25:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel görünüyor, şık ve rahatsız etmeyen bir tasarım rengi ancak footer alanında ki copyright sanki üste binmiş gibi görünüyor.
  • 09-02-2026, 00:27:01
    #3
    Sözlük mantığında kullanılacaksa çok karışık olmuş bence orijinali daha sade ve hoş görünüyor :/
    • depresanz
    depresanz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-02-2026, 00:29:27
    #4
    Biraz yaşlı kesime göre geldi aşırı yakın duruyor sayın hocam onun dışında hoş ve şık
  • 09-02-2026, 00:31:00
    #5
    elinize sağlık hocam çok şık olmuş lakin scroll sadece orta kısımda kaydırsa çok daha güzel olur sağ sol sabit kalsın ekşi sözlük mantığı gibi.

    sol tarafa gelip kaydırınca sol taraf kayıyor sağ tarafa gelince sağ taraf kayıyor gibi. böyle sağ sol orta aynı anda kayınca garip duruyor
  • 09-02-2026, 00:37:18
    #6
    Cursorumun ellerine sağlık
  • 09-02-2026, 00:43:10
    #7
    Gayet güzel gözüküyor, renk seçimi belki değişebilir emin değilim, birde profilden takip et butonuna tıklayınca basit bir yönlendirme hatası var.
    Ellerinize sağlık, başarılar
  • 09-02-2026, 01:14:22
    #8
    Bosscoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel görünüyor, şık ve rahatsız etmeyen bir tasarım rengi ancak footer alanında ki copyright sanki üste binmiş gibi görünüyor.
    Teşekkürler. Bende problem görünmüyor ama ss atabilir misiniz?

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözlük mantığında kullanılacaksa çok karışık olmuş bence orijinali daha sade ve hoş görünüyor :/
    Forum sözlük karışımı birşey oldu bu.

    Ertoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz yaşlı kesime göre geldi aşırı yakın duruyor sayın hocam onun dışında hoş ve şık
    Fontrların büyüklüğü beni de düşündürüyor. El atarım muhtemelen

    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinize sağlık hocam çok şık olmuş lakin scroll sadece orta kısımda kaydırsa çok daha güzel olur sağ sol sabit kalsın ekşi sözlük mantığı gibi.

    sol tarafa gelip kaydırınca sol taraf kayıyor sağ tarafa gelince sağ taraf kayıyor gibi. böyle sağ sol orta aynı anda kayınca garip duruyor
    orta ve sağ sütuna scroll ekledim. sol taraf yeterince uzun olmadığı için scroll etmiyor. Güzel fikrin için teşekkürler.

    Anonymouss06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cursorumun ellerine sağlık
    Claude. Çıldırtıyor ama totalde işi bitiriyor.

    Scripter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel gözüküyor, renk seçimi belki değişebilir emin değilim, birde profilden takip et butonuna tıklayınca basit bir yönlendirme hatası var.
    Ellerinize sağlık, başarılar
    Teşekkürler hocam. Renkler iyi gibi değil gibi tam karar veremdim. Takip yönlendirmesi gözden kaçmış düzelttim.
  • 09-02-2026, 01:15:45
    #9
    hocam sitenin tek eksiği buymuş da tamamlanmış gibi oldu böyle çok güzel oldu tamam yazılım