Merhaba arkadaşlar son 5 yıl içinde ikinci kez ehliyeti kaptırdım alkolden. Bu duruma canım sıkıldı ve yaklaşık 5 aydır alkol kullanmıyorum.
Sanırım südge eğitime girmek zorunluymuş ehliyet almak için.
Yaklaşık 1.5 yıl kaldı almama.
Süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı Bursa'dayım bu arada.
SÜDGE hakkında bilgisi olan var mı
1
●38
- 08-02-2026, 13:59:30İstanbul dışında hiçbir yerde randevu Bulamazsanız xxx arkadaşım da aynı olayı yasadı tekirdag ın hic bir yerinde randovu yok istanbul'a gidecek randovu alip tabi bi 15.000₺ odemesi var sanirim