• 08-02-2026, 13:54:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar son 5 yıl içinde ikinci kez ehliyeti kaptırdım alkolden. Bu duruma canım sıkıldı ve yaklaşık 5 aydır alkol kullanmıyorum.

    Sanırım südge eğitime girmek zorunluymuş ehliyet almak için.

    Yaklaşık 1.5 yıl kaldı almama.

    Süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı Bursa'dayım bu arada.
  • 08-02-2026, 13:59:30
    #2
    İstanbul dışında hiçbir yerde randevu Bulamazsanız xxx arkadaşım da aynı olayı yasadı tekirdag ın hic bir yerinde randovu yok istanbul'a gidecek randovu alip tabi bi 15.000₺ odemesi var sanirim