Merhaba arkadaşlar son 5 yıl içinde ikinci kez ehliyeti kaptırdım alkolden. Bu duruma canım sıkıldı ve yaklaşık 5 aydır alkol kullanmıyorum.
Sanırım südge eğitime girmek zorunluymuş ehliyet almak için.
Yaklaşık 1.5 yıl kaldı almama.
Süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı Bursa'dayım bu arada.