En kolay ülke +R10
52
●2.476
- 06-02-2026, 14:06:40Güney Kore'de nüfus çöküyormuş. Bir şekilde gidip evlenip yerleşebilirsen, Kemal Sunal'ın Almanya'daki filmi gibi olursun
- 06-02-2026, 14:49:34Bu yaşadığın yere göre de değişir hocam örnek veriyorum Bursa'Da yaşıyorum ve sanayisi malum herkesçe bilinen bir il sanayi şehri diye geçer zaten Asgari ücret almıyorum hatta asgari ücret x3e yakın desem yeri var ve ben işçiyim 8 yıldır aynı firmada. Çalışmak zor gelmedikten sonra ülkede bi şekilde geçim oluyor fakat asgari ücretle tabi imkansız. Bizim gibi sendikalı yerlerde çalışanlar dahi zorlansa bile tek maaş ile biraz idareli giderek bir çok istediğimize erişebiliyoruz çünkü ekstreleri ve yan haklarıda oluyor. Yani uzun lafın kısası meslek yoksa elinizde anadan babadan kalan birşey de yoksa işçi olmaya mahkumuz ama bunuda sizi tatmin edecek güzel bir maaş ile yapmak daha doğru asgari ücrete zaten çalışılmaz bu ülkede. Uzun lafın kısası ülke dışına çıkmadan da yaşam kaliteni bi tık arttırarak devam edebilirsin herşey senin elinde. r10+
- 06-02-2026, 20:12:42Hocam asgari ucreti zor buluyorum 🙂 o da geldigi gibi gidiyorSemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2026, 20:13:55Farkındayım hocam. Konuyu okuyan başka bir arkadaş değerlendirir belki.ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2026, 20:34:46Hocam mantıklı da şuan sanırım Tr gibisi yok KENDİ ÜLKEM CANDIR vazgeçtim burda birşeyleri başarıp hakkıyla çıkarım. Gereksizlik olmasın sadece canım ülkem ah benim hakkımı elin suriyelisine olanak tanıyan ve yıllardır ev sahipliği yapan ülkem kalkınıcan şahlanıcan inş 🧿🙏🥰😂bbztp06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle