Bu yaşadığın yere göre de değişir hocam örnek veriyorum Bursa'Da yaşıyorum ve sanayisi malum herkesçe bilinen bir il sanayi şehri diye geçer zaten Asgari ücret almıyorum hatta asgari ücret x3e yakın desem yeri var ve ben işçiyim 8 yıldır aynı firmada. Çalışmak zor gelmedikten sonra ülkede bi şekilde geçim oluyor fakat asgari ücretle tabi imkansız. Bizim gibi sendikalı yerlerde çalışanlar dahi zorlansa bile tek maaş ile biraz idareli giderek bir çok istediğimize erişebiliyoruz çünkü ekstreleri ve yan haklarıda oluyor. Yani uzun lafın kısası meslek yoksa elinizde anadan babadan kalan birşey de yoksa işçi olmaya mahkumuz ama bunuda sizi tatmin edecek güzel bir maaş ile yapmak daha doğru asgari ücrete zaten çalışılmaz bu ülkede. Uzun lafın kısası ülke dışına çıkmadan da yaşam kaliteni bi tık arttırarak devam edebilirsin herşey senin elinde. r10+