r10 üyelerine sorum var
4
●138
- 03-02-2026, 15:59:08hocam sektör iyi değil dedi orasıburaxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2026, 16:05:46şuan bireysele kimse vermiyor verenlerde türlü bahane uyduruyor sıkı denetime tabi tüm şirketler şirketsiz zor
- 03-02-2026, 16:06:35tam kapitalist sistem hocam ya zor vallaArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle